Заповед №654 / 28.09.2021 г.
На основание чл. 35, ал.1 от ЗОС, чл.64 ал.2 от Наредбата за реда за придобиване, правление и разпореждане с имоти и вещи общинска собственост и Решение №371/31.08.2021 г. на Общински съвет на община Средец
З А П О В Я Д В А М:
Да се проведе публично оповестен търг с тайно наддаване за продажба на поземлен имот с идентификатор 17974.202.3 по КККР на гр.Средец с площ 5280 кв.м., с начин на трайно ползване- друг вид дървопроизводителна гора, попадаща в отдел/подотдел 102/б- 204 кв.м. семенно насаждение, 103/т 2283 кв.м. семенно насаждение, 103/с кв.м. издънково насаждение, в м.”Божура”, по ПУП на ТК „Божура” имота попада в УПИ III – 20, актуван с Акт за ЧОС №4296/11.05.2021 г., с граници и съседи: 17974.237.2, 17974.237.3, 17974.237.9, 17974.202.4, 17974.202.2, с начална тръжна цена 30 344,00 лева и депозит за участие в размер на 3034,40 лева.
Определения депозит за участие в размер на 10% от началната тръжна цена, се внася в банкова сметка на Общината BG53BPBI79373347649603, BIC: BPBIBGSF – БПБ. Стъпката за наддаване е 10 % от началната тръжна цена на имота.
Отварянето на предложенията да се извърши на 15.10.2021 г. от 10:30 ч., в зала №202 в сградата на община Средец.
Определям цена на един комплект тръжна документация в размер на 36,00 лева с вкл. ДДС, внесена на касата в деловодството на община Средец, невъзтановима след приключване на процедурата.
Тръжните документации за участие в търговете се получават в сградата на Община Средец, гр.Средец, пл.България № 8, всеки работен ден до 15:00 ч. на 13.10.2021 г., в стая №310.
Документи за участие в търговете се входират в деловодството на община Средец до 16:00 ч. на 13.10.2021 г. за първа дата на търговете.
Огледа на обекта за продажба може да се извърши на 06.10.2021 г., след предварителна заявка и закупена тръжна документация.
Утвърждавам следната тръжна документация:
- Заявление за участие- по образец;
- Декларация за оглед на имота;
- Декларация за приемане условията за участие в търга;
- Тръжни условия;
- Копие на скица на имота;
- Копие на акта за общинска собственост;
- Решение на общински съвет;
- Проект на договор за продажба;
- Препис от настоящата заповед.
Определям следните задължителни документи за участие:
- Заявление за участие;
- Документ за заплатен депозит за участие в търговете;
- Декларации – 3 броя по образец;
- Документ за закупена тръжна документация;
- Писмено предложение с предлаганата цена в запечатан непрозрачен плик с надпис „Предлагана цена“ и името на заявителя;
- Нотариално заверено пълномощно на лицето упълномощено да представлява участника в търга;
- Решение на управителния орган за участие в търга за юридически лица – с колективен орган на управление.
При неявяване на поне двама кандидати да участват в търговете, следващи търгове да се проведат на 22.10.2021 г. от 10:30 ч., при същите условия. Закупуването на документите, внасяне на депозита и подаване на заявления за участие в повторните търгове да се извърши до 16:00 ч. на 20.10.2021 г.
Условията и правилата за провеждане на търговете с тайно наддаване са на разположение в сградата на община Средец, пл. „България” №8, стая №310, тел.: 05551/76-90 и на страницата на община Средец www.sredets.bg.
Спечелилилите търговете заплащат продажната цена при подписване на договора, 3% местен данък и стойността на изготвената оценка за имота.
Настоящата заповед подлежи на обжалване по реда на Административно процесуалния кодекс, в 14-дневен срок от обявяването й, пред Административен съд – Бургас.
Заповедта да се публикува в национален ежедневник, сайта на Общината и обяви на информационното табло.
ИНЖ.ИВАН ЖАБОВ
Кмет на Община Средец