Заповед № 870 / 15.08.2024 г.
На основание чл.59, ал.1 от Наредбата за реда за придобиване, управление и разпореждане с имоти и вещи общинска собственост
З А П О В Я Д В А М:
Да се проведе публично оповестен търг с явно наддаване за продажба на следните вещи, собственост на ОП „ОБЧ“ – гр. Средец:
№ по ред |
Описание на вещта |
Място на което може да се извърши оглед на вещта |
Начална тръжна цена (лв.) |
1. |
2000 кг. насипно желязо |
гр.Средец, ул.“Васил Коларов“ № 29 |
0,65 лв. на килограм |
2. |
18400 кг. желязо /от 2 броя бракувани моторни превозни средства/ |
гр.Средец, ул.“Васил Коларов“ № 29 |
0,65 лв. на килограм |
Определям депозит за участие в размер на 10 % от началната тръжна цена, умножена по обема на вещта, който се внася в касата на Община Средец или по банкова сметка на Общината BG53BPBI79373347649603, BIC: BPBIBGSF – БПБ.
Търга да се проведе на 05.09.2024 г. от 10,00 часа в зала №2, ет.2 в сградата на община Средец.
Назначената комисия в същия ден да изготви протокол за резултатите от търга. Въз основа на представеният протокол и резултатите от търга, в тридневен срок ще се издаде заповед, с която ще бъдат определени участника спечелил търга, цената и условията за сключване на договора, начина и срока на плащане.
Определям цена на един комплект тръжна документация в размер на 24,00 лева с вкл. ДДС, внесена на касата в деловодството на община Средец, невъзстановима след приключване на процедурата.
Тръжната документация за участие в търга се получава в сградата на Община Средец, гр.Средец, пл.България № 8, всеки работен ден до 15:00 ч. на 02.09.2024 г.
Документи за участие в търговете се входират в деловодството на община Средец до 16:00 ч. на 02.09.2024 г. за първа дата на търговете и до 16:00 ч. на 09.09.2024 г. за повторен търг.
Утвърждавам следната тръжна документация:
- Заявление за участие- по образец;
- Декларация за приемане условията за участие в търга;
- Декларация за съгласие за предоставени лични данни
- Тръжни условия;
- Проект на договор за продажба на вещта;
- Препис от настоящата заповед.
Определям следните задължителни документи за участие:
- Заявление за участие;
- Документ за заплатен депозит за участие в търга;
- Декларации – 2 броя по образец;
- Документ за закупена тръжна документация;
- Нотариално заверено пълномощно на лицето упълномощено да представлява участника в търга;
- Решение на управителния орган за участие в търга за юридически лица – с колективен орган на управление.
При неявяване на поне двама кандидати за участие в търга, повторен търг да се проведе на 12.09.2024 г. при същите условия. Закупуването на документите, внасяне на депозита и входиране на заявления за участие в повторния търг се извършва до 16:00 ч. на 09.09.2024 г.
Купувачите са длъжни да транспортират закупената вещ/вещи от местонахождението им в срок от 30 дни от плащане на цената, като за всеки ден закъснение се дължи магазинаж в размер на 0,2 % от стойността на закупената вещ/вещи, предмет на търга.
Условията и правилата за провеждане на търговете с явно наддаване са на разположение в сградата на община Средец, пл. „България” №8, стая №310, тел.: 05551/76-90 и на страницата на община Средец www.sredets.bg.
Настоящата заповед подлежи на обжалване по реда на Административно процесуалния кодекс, в 14-дневен срок от обявяването й, пред Административен съд – Бургас.
Настоящата заповед да се публикува в регионален ежедневник, сайта на Общината и обяви на информационното табло.
ИНЖ. ИВАН КИЧЕВ
Кмет на община Средец