Общинска администрация Средец / Република България

2016 Издаване на удостоверение за наследници

2016 Издаване на удостоверение за наследници

Място на подаване на заявлението за извършване на административна услуга:

Дирекция „Административно – правно и информационно обслужване ”, партер, стая № 9, Деловодство.

Място за предоставяне услугата на клиента :

Дирекция „Административно – правно и информационно обслужване ”, партер, стая № 9, Деловодство.

Допустим заявител – законен наследник или негов законен представител

Начин на заявяване – лично по постоянен адрес на лицето, за което се иска в кметството или гр. Средец, партер, стая № 9, Деловодство.

Нормативна уредба за предоставянето на административната услуга :

Закона за гражданска регистрация – чл. 24, ал.1; чл. 106, ал.1, т.1, във връзка с чл.5, т.2

Закон за местните данъци и такси - чл. 110, ал. 1, т. 1

Наредба № РД-02-20-6 от 24.04.2012 г. за издаване на удостоверения въз основа на регистъра на населението - чл. 9; чл. 10; чл. 11; чл. 12

Необходими документи :

  1. Заявление
  2. Документ за самоличност
  3. Нотариално заверено пълномощно, ако лицето се представлява от пълномощник

Такса на административната услуга :

  • обикновена услуга : 7.00 лв.
  • бърза услуга : 8.00 лв.
  • експресна услуга : 9.00 лв.

Нормативно определен срок за изпълнение на услугата :

  • обикновена услуга : 3 дни от заявлението и заплащането
  • експресна услуга : веднага

Срок на действие на индивидуалния административен акт : няма нормативно регламентиран срок.

Ресурси
Споделяне: