2016 Издаване на удостоверение за наследници
2016 Издаване на удостоверение за наследници
Място на подаване на заявлението за извършване на административна услуга:
Дирекция „Административно – правно и информационно обслужване ”, партер, стая № 9, Деловодство.
Място за предоставяне услугата на клиента :
Дирекция „Административно – правно и информационно обслужване ”, партер, стая № 9, Деловодство.
Допустим заявител – законен наследник или негов законен представител
Начин на заявяване – лично по постоянен адрес на лицето, за което се иска в кметството или гр. Средец, партер, стая № 9, Деловодство.
Нормативна уредба за предоставянето на административната услуга :
Закона за гражданска регистрация – чл. 24, ал.1; чл. 106, ал.1, т.1, във връзка с чл.5, т.2
Закон за местните данъци и такси - чл. 110, ал. 1, т. 1
Наредба № РД-02-20-6 от 24.04.2012 г. за издаване на удостоверения въз основа на регистъра на населението - чл. 9; чл. 10; чл. 11; чл. 12
Необходими документи :
- Заявление
- Документ за самоличност
- Нотариално заверено пълномощно, ако лицето се представлява от пълномощник
Такса на административната услуга :
- обикновена услуга : 7.00 лв.
- бърза услуга : 8.00 лв.
- експресна услуга : 9.00 лв.
Нормативно определен срок за изпълнение на услугата :
- обикновена услуга : 3 дни от заявлението и заплащането
- експресна услуга : веднага
Срок на действие на индивидуалния административен акт : няма нормативно регламентиран срок.