2017 Издаване на удостоверение за сключване на брак от български гражданин в чужбина
2017 Издаване на удостоверение за сключване на брак от български гражданин в чужбина
Място на подаване на заявлението за извършване на административна услуга:
Дирекция „Административно – правно и информационно обслужване ”, партер, стая № 9, Деловодство.
Място за предоставяне услугата на клиента :
Дирекция „Административно – правно и информационно обслужване ”, партер, стая № 9, Деловодство.
Допустим заявител- лицето, което се отнася или негов законен представител.
Начин на заявяване – лично по постоянният адрес на лицето , за което се иска в кметството или в гр. Средец, партер, стая № 9, Деловодство.
Нормативна уредба за предоставянето на административната услуга :
Закона за гражданска регистрация – чл. 24, ал.1 и чл. 106, ал.1, т.1 във връзка с чл.5, т.4 Закона за местните данъци и такси – чл.110 , ал. 1 , т.6, и т.11
Наредба № РД – 02-20-6 от 24.04.2012 г. за издаване на удостоверения въз основа на регистъра на населението - чл.20.
Необходими документи :
- Искане
- Документ за самоличност
- Молба по образец
- Декларация по образец
- Официален документ, преведен и заверен, съгласно Правилника за легализациите, заверките и преводите на документи и други книжа, от който да са видни името, датата на раждане, полът и семейното положение на чуждия гражданин.
- Нотариално заверено пълномощно, ако лицето се представлява от пълномощник.
Такса на административната услуга :
- обикновена услуга : 15.00лв.
Нормативно определен срок за изпълнение на услугата :
- обикновена услуга : 7 дни
Срок на действие на индивидуалния административен акт : няма нормативно регламентиран срок