Общинска администрация Средец / Република България

2017 Издаване на удостоверение за сключване на брак от български гражданин в чужбина

2017 Издаване на удостоверение за сключване на брак от български гражданин в чужбина

Място на подаване на заявлението за извършване на административна услуга:

Дирекция „Административно – правно и информационно обслужване ”, партер, стая № 9, Деловодство.

Място за предоставяне услугата на клиента :

Дирекция „Административно – правно и информационно обслужване ”, партер, стая № 9, Деловодство.

Допустим заявител- лицето, което се отнася или негов законен представител.

Начин на заявяване – лично по постоянният адрес на лицето , за което се иска в кметството или в гр. Средец, партер, стая № 9, Деловодство.

Нормативна уредба за предоставянето на административната услуга :

Закона за гражданска регистрация – чл. 24, ал.1 и чл. 106, ал.1, т.1 във връзка с чл.5, т.4 Закона за местните данъци и такси – чл.110 , ал. 1 , т.6, и т.11

Наредба № РД – 02-20-6 от 24.04.2012 г. за издаване на удостоверения въз основа на регистъра на населението - чл.20.

Необходими документи :

  1. Искане
  2. Документ за самоличност
  3. Молба по образец
  4. Декларация по образец
  5. Официален документ, преведен и заверен, съгласно Правилника за легализациите, заверките и преводите на документи и други книжа, от който да са видни името, датата на раждане, полът и семейното положение на чуждия гражданин.
  6. Нотариално заверено пълномощно, ако лицето се представлява от пълномощник.

Такса на административната услуга :

  • обикновена услуга : 15.00лв.

Нормативно определен срок за изпълнение на услугата :

  • обикновена услуга : 7 дни

Срок на действие на индивидуалния административен акт : няма нормативно регламентиран срок

Споделяне: