Общинска администрация Средец / Република България

2033 Възстановяване или промяна на име

2033 Възстановяване или промяна на име

Място на подаване на заявлението за извършване на административна услуга:

Дирекция „Административно – правно и информационно обслужване ”, партер, стая № 9, Деловодство.

Място за предоставяне услугата на клиента :

Дирекция „Административно – правно и информационно обслужване ”, партер, стая № 9, Деловодство.

Допустим заявител – лицето, за което се иска възстановяване / промяна на име

Начин на заявяване – лично по место съхранение на акт за гражданско състояние в кметство / гр . Средец, партер, стая № 9, Деловодство.

Нормативна уредба за предоставянето на административната услуга :

Закона за гражданска регистрация – чл. 19а

Необходими документи :

  1. Документ за самоличност;
  2. Заявление по образец с нотариално заверен подпис на заявителя ;
  3. Заявление с нотариално заверени подписи на родителите, когато лицето е непълнолетно;
  4. Заверено ксерокопие от акт за раждане на лицето, когато заявителят възстановява имена;
  5. Заверено ксерокопие от акт за раждане на родителя, когато заявителят променя имена;
  6. Нотариално заверено пълномощно, ако лицето се представлява от пълномощник.

Такса на административната услуга :

  • обикновена услуга : 5.00лв.
  • бърза услуга : 7.00лв.
  • експресна услуга : 9.00лв.

Нормативно определен срок за изпълнение на услугата :

- 30 дни от постъпване на искане, придружено с посочените документи

Срок на действие на индивидуалния административен акт: няма нормативно регламентиран срок.

Ресурси
Споделяне: