2036 Издаване на удостоверение за съпруг/а и родствени връзки
Място на подаване на заявлението за извършване на административна услуга:
Дирекция „Административно – правно и информационно обслужване ”, партер, стая № 9, Деловодство.
Място за предоставяне услугата на клиента :
Дирекция „Административно – правно и информационно обслужване ”, партер, стая № 9, Деловодство.
Допустим заявител- лицето, което се отнася или негов законен представител .
Начин на заявяване – лично по постоянният адрес на лицето, за което се иска в кметството или в гр. Средец, партер, стая № 9, Деловодство.
Нормативна уредба за предоставянето на административната услуга :
Закона за гражданска регистрация – чл. 24, ал.1, чл.106, ал.1, т.1, във връзка с чл. 5, т. 2 Закон за местните данъци и такси - чл. 110, ал.1, т.7
Наредба № РД-02-20-6 от 24.04.2012 г. за издаване на удостоверения въз основа на регистъра на населението - чл. 15
Необходими документи :
- Заявление
- Документ за самоличност
- Нотариално заверено пълномощно , ако лицето се представлява от пълномощник.
Такса на административната услуга :
- обикновена услуга : 5.00 лв.
- бърза услуга : 7.00 лв.
- експресна услуга : 9.00 лв.
Нормативно определен срок за изпълнение на услугата :
- обикновена услуга : 7 дни
- бърза услуга : 3 дни
- експресна услуга : веднага
Срок на действие на индивидуалния административен акт : няма нормативно регламентиран срок