Общинска администрация Средец / Република България

2036 Издаване на удостоверение за съпруг/а и родствени връзки

Място на подаване на заявлението за извършване на административна услуга:

Дирекция „Административно – правно и информационно обслужване ”, партер, стая № 9, Деловодство.

Място за предоставяне услугата на клиента :

Дирекция „Административно – правно и информационно обслужване ”, партер, стая № 9, Деловодство.

Допустим заявител- лицето, което се отнася или негов законен представител .

Начин на заявяване – лично по постоянният адрес на лицето, за което се иска в кметството или в гр. Средец, партер, стая № 9, Деловодство.

Нормативна уредба за предоставянето на административната услуга :

Закона за гражданска регистрация – чл. 24, ал.1, чл.106, ал.1, т.1, във връзка с чл. 5, т. 2 Закон за местните данъци и такси - чл. 110, ал.1, т.7

Наредба № РД-02-20-6 от 24.04.2012 г. за издаване на удостоверения въз основа на регистъра на населението - чл. 15

Необходими документи :

  1. Заявление
  2. Документ за самоличност
  3. Нотариално заверено пълномощно , ако лицето се представлява от пълномощник.

Такса на административната услуга :

  • обикновена услуга : 5.00 лв.
  • бърза услуга : 7.00 лв.
  • експресна услуга : 9.00 лв.

Нормативно определен срок за изпълнение на услугата :

  • обикновена услуга : 7 дни
  • бърза услуга : 3 дни
  • експресна услуга : веднага

Срок на действие на индивидуалния административен акт : няма нормативно регламентиран срок

Ресурси
Споделяне: