2079 Издаване на удостоверение за постоянен адрес след подаване на заявление за заявяване или за промяна на постоянен адрес
2079 Издаване на удостоверение за постоянен адрес след подаване на заявление за заявяване или за промяна на постоянен адрес
Място на подаване на заявлението за извършване на административна услуга:
Дирекция „Административно – правно и информационно обслужване ” , партер , стая № 9 , Деловодство.
Място за предоставяне услугата на клиента :
Дирекция „Административно – правно и информационно обслужване ”, партер, стая № 9, Деловодство.
Допустим заявител – лицето , за което се отнася или негов законен представител
Начин на заявяване – лично по постоянен адрес на лицето , за което се иска в кметството / в гр. Средец, партер , стая № 9 , Деловодство.
Нормативна уредба за предоставянето на административната услуга :
Закона за гражданска регистрация – чл. 95 и чл. 98
Закон за местните данъци и такси - чл. 110, ал. 1, т. 8
Наредба № РД-02-20-6 от 24.04.2012 г. за издаване на удостоверения въз основа на регистъра на населението - чл. 22, ал. 2, Наредба № РД-02-20-9 от 21.05.2012 г. за функциониране на Единната система за гражданска регистрация - чл. 138, ал. 1
Необходими документи :
- Заявление
- Документ за самоличност
- Нотариално заверено пълномощно, ако лицето се представлява от пълномощник
- Декларация за съгласие по чл. 92, ал.3 и ал.6 от ЗГР
Такса на административната услуга :
- обикновена услуга : 6.00 лв.
Нормативно определен срок за изпълнение на услугата :
- 3 дни от заявлението и заплащането
Срок на действие на индивидуалния административен акт : няма нормативно регламентиран срок