Общинска администрация Средец / Република България

Продажба на общински жилища

Административната услуга е без уникален идентификатор
Наименование на услугата
Продажба на общински жилища

Какво представлява услугата

Продажба на общинско жилище на наемател, който обитава жилището повече от една година.

Място на подаване на заявлението за извършване на административната услуга:

Дирекция „Административно-правно и информационно обслужване“ - деловодство, партер, стая 9

Място за предоставяне услугата на клиента:

Дирекция „МПОС –Общинска собственост“, стая 311

Допустим заявител –лицето, което е наемател на жилището или упълномощено от него лице.

Начин на заявяване – лично или чрез упълномощено лице.

Нормативна уредба за предоставяне на административната услуга:

Закон за общинската собственост - чл. 14, ал. 1, т.3, чл.16 от Наредба за условията и реда за установяване на жилищни нужди, настаняване под наем и продажба на общински жилища в община Средец.

Необходими документи:

  1. Заявление по образец.
  2. Декларация за съгласие.;
  3. Декларация по чл.18 са семейно и имотно състояние.

В случай, че не подавате заявлението лично, ще Ви е необходимо и нотариално заверено пълномощно или друг документ

Такса на административната услуга:

  • 60 лв. с вкл. ДДС

Технологична схема на извършване на услугата

срок

длъжност

действие

1 ден

Заявител

Подава заявление

1 ден

Деловодител

Завежда

1 ден

Кмет

Резолира

2 ден

Н-к дирекция

Пререзолира

-

гл. експерт

Изготвя докладна до ОбС Средец

-

ОбС Средец

Гласува

-

гл. експерт

Изпълнява решението на ОбС Средец

Заявител

Получава договор за продажба

Нормативно определен срок за изпълнение на услугата:

  • няма

Резултат от услугата

Описание

Резултатът от административната услуга се получава по един от следните начини:

  • лично от стая 311 –„Общинска собственост“;

Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:

  • Няма нормативно определен срок
Ресурси
Споделяне: