Общинска администрация Средец / Република България

Установяване на жилищни нужди – картотекиране и издаване на решение.

Наименование на услугата: 2105

Установяване на жилищни нужди – картотекиране и издаване на решение.

Какво представлява услугата

Картотекиране на крайно нуждаещи се граждани от общински жилища

Място на подаване на заявлението за извършване на административната услуга:

Дирекция „Административно-правно и информационно обслужване“ - деловодство, партер, стая 9

Място за предоставяне услугата на клиента:

Дирекция „МПОС –Общинска собственост“, стая 311

Допустим заявител –лицето, за което се отнася или упълномощено от него лице.

Начин на заявяване – лично или чрез упълномощено лице.

Нормативна уредба за предоставяне на административната услуга:

Закон за общинската собственост - чл. 45а, ал. 1, Наредба за условията и реда за установяване на жилищни нужди, настаняване под наем и продажба на общински жилища в община Средец.

Необходими документи:

  1. Заявление по образец.
  2. Декларация за съгласие.;
  3. Декларация по чл.18 са семейно и имотно състояние.

В случай, че не подавате заявлението лично, ще Ви е необходимо и нотариално заверено пълномощно или друг документ

Такса на административната услуга:

  • безплатна

Технологична схема на извършване на услугата

срок

длъжност

действие

1 ден

Заявител

Подава заявление

1 ден

Деловодител

Завежда

1 ден

Кмет

Резолира

2 ден

Н-к дирекция

Пререзолира

2 ден

гл. експерт

Изпълнява

3 - 59 ден

Заявител

Получава

Нормативно определен срок за изпълнение на услугата:

  • 60 дни от заявлението

Резултат от услугата

Описание

Резултатът от административната услуга се получава по един от следните начини:

  • лично от стая 311 –„Общинска собственост“ или чрез писмо до заявителя.;

Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:

  • Няма нормативно определен срок
Ресурси
Споделяне: