Установяване на жилищни нужди – картотекиране и издаване на решение.
Наименование на услугата: 2105
Установяване на жилищни нужди – картотекиране и издаване на решение.
Какво представлява услугата
Картотекиране на крайно нуждаещи се граждани от общински жилища
Място на подаване на заявлението за извършване на административната услуга:
Дирекция „Административно-правно и информационно обслужване“ - деловодство, партер, стая 9
Място за предоставяне услугата на клиента:
Дирекция „МПОС –Общинска собственост“, стая 311
Допустим заявител –лицето, за което се отнася или упълномощено от него лице.
Начин на заявяване – лично или чрез упълномощено лице.
Нормативна уредба за предоставяне на административната услуга:
Закон за общинската собственост - чл. 45а, ал. 1, Наредба за условията и реда за установяване на жилищни нужди, настаняване под наем и продажба на общински жилища в община Средец.
Необходими документи:
- Заявление по образец.
- Декларация за съгласие.;
- Декларация по чл.18 са семейно и имотно състояние.
В случай, че не подавате заявлението лично, ще Ви е необходимо и нотариално заверено пълномощно или друг документ
Такса на административната услуга:
- безплатна
Технологична схема на извършване на услугата
срок |
длъжност |
действие |
1 ден |
Заявител |
Подава заявление |
1 ден |
Деловодител |
Завежда |
1 ден |
Кмет |
Резолира |
2 ден |
Н-к дирекция |
Пререзолира |
2 ден |
гл. експерт |
Изпълнява |
3 - 59 ден |
Заявител |
Получава |
Нормативно определен срок за изпълнение на услугата:
- 60 дни от заявлението
Резултат от услугата
Описание
Резултатът от административната услуга се получава по един от следните начини:
- лично от стая 311 –„Общинска собственост“ или чрез писмо до заявителя.;
Срок на действие на документа/индивидуалния административен акт:
- Няма нормативно определен срок