Общинска администрация Средец / Република България

/1990/ Осъществяване на контрол по строителството при откриване на строителна площадка и определяне на строителна линия и ниво на строежа

1990. Осъществяване на контрол по строителството при откриване на строителна площадка и определяне на строителна линия и ниво на строежа

Място за подаване на искането за извършване на административната услуга :

Дирекция: „Административно – правно и информационно обслужване ” , партер , Деловодство.

Място за предоставяне услугата на клиента :

Дирекция: „Устройство на територията, строителство и БКС”, ет.1, стая № 110

Описание:

Ще бъдат издадени документи-протоколи за откриване на строителна площадка и определяне на строителна линия и ниво на строежа. С тях се удостоверява наличието на условия за подготовка и откриване на строителната площадка и за започване на строително-монтажните работи по определена от общината строителна линия и ниво за строеж.

Допустим заявител – собственика на имота или упълномощен представител;

Правно основание: Закон за устройство на територията - чл. 157 , ал.2 и чл.158, ал.1

Необходими документи :

  1. Лиценз за регистрация на строителната фирма - изпълнител от Камарата на строителите;
  2. Договор за изпълнение на строежа със строител, който е вписан в Централния професионален регистър на строителя;
  3. Договор за упражняване на строителен надзор;
  4. Договор за авторски надзор с проектанта;
  5. Одобрен и съгласуван график за прокопаване и заповед за право на прокарване – за линейни обекти;
  6. Становище на КАТ, Градски Транспорт, АСРУД и др. - при дългосрочни СМР по основни направления;
  7. Копие от одобрен Проект „Временна организация и безопасност на движението” /ВОБД/ - при необходимост ;
  8. Копие от одобрен План за управление на строителни отпадъци, в случаите когато такъв се изисква /съгласно чл. 11 от Закона за управление на отпадъците/;
  9. Договор за извозване на изкопни земни маси;
  10. Удостоверение за насочване на земни маси и строителни отпадъци;
  11. Маршрут за транспортиране на отпадъци и/или изкопни земни маси;
  12. Протокол за трасиране;
  13. Документ за собственост /копие/;
  14. Строително разрешение, влязло в сила /копие/;
  15. Договор по ЗБУТ и валидно удостоверение;
  16. Нотариално заверено пълномощно, ако заявлението се подава от друго лице;
  17. Квитанция за платена такса;

Такса на административната услуга :

За услугата се заплаща фиксирана такса в зависимост от вида:

- Обикновена услуга – 100 лв. /сто лева/

Технологична схема на извършване на услугата:

Срок

Длъжност

Действие

1 ден

Заявител

Подава заявление

1 ден

Деловодител

Завежда

1 ден

Кмет

Разпределя

2 ден

Директор дирекция

Разпределя

2 -13 ден

Специалист

Заверява

14 ден

Заявител

Получава

Допълнения към технологичната схема:

При подаване на заявлението за извършване на услугата заявителят получава входящ номер и заплаща дължимата такса, която може да бъде заплатена в брой, чрез POS терминал или банков път, а при получаване на заверените документи, той предостовя квитанция за платена административна такса.

Нормативно определен срок за изпълнение на услугата : 14 дни

Срок на действие на индивидуалния административен акт: с действието на разрешението за строеж

Споделяне: