Общинска администрация Средец / Република България

/2001/ Допускане изработването на проекти за изменение на подробни устройствени планове

2001. Допускане изработването на проекти за изменение на подробни устройствени планове

Място за подаване на искането за извършване на административната услуга :

Дирекция: „Административно – правно и информационно обслужване ” , партер ,

Деловодство.

Място за предоставяне услугата на клиента :

Дирекция: „Устройство на територията, строителство и БКС”, ет.1, стая № 110

Описание:

Допускане изработването на проекти за изменение на подробни устройствени планове

Допустим заявител – собственика на имота или упълномощен представител;

Правно основание: Закон за устройство на територията - чл. 135, ал. 3; чл. 136

Необходими документи :

1.Заявление по образец;

2.Документ за собственост;

3.Удостоверение за наследници /при необходимост/;

4.Предварителен договор за прехвърляне на собственост, или съгласие на всички заинтересувани / в случаите на прилагане на чл.15/;

5.Скица-предложение за изменението, съгласно чл. 135, ал.2 от ЗУТ;

6.Задание по чл. 125 от ЗУТ;

7.Нотариално заверено пълномощно, ако заявлението се подава от друго лице;

8.Квитанция за платена административна такса;

Такса на административната услуга :

-обикновена услуга- 100.00 лв. /сто лева/

Технологична схема на извършване на услугата:

Срок

Длъжност

Действие

1 ден

Заявител

Подава заявление

1 ден

Деловодител

Завежда

1 ден

Кмет

Разпределя

2-29 ден

Специалист, Гл.архитект

Изпълнява

2-29 ден

Кмет

Разписва

2-30ден

Заявител

Получава

Допълнения към технологичната схема:

При подаване на заявлението за извършване на услугата заявителят получава входящ номер и заплаща дължимата такса, която може да бъде заплатена в брой, чрез POS терминал и банков път.

Нормативно определен срок за изпълнение на услугата : до 30 дни

Срок на действие на индивидуалния административен акт :

Споделяне: