Общинска администрация Средец / Република България

/2054/ Разглеждане и одобряване на инвестиционни проекти и издаване на разрешение за строеж

2054. Съгласуване и одобряване на инвестиционни проекти, по които се издава разрешение за строеж

Място за подаване на искането за извършване на административната услуга :

Дирекция: „Административно – правно и информационно обслужване ” , партер ,

Деловодство.

Място за предоставяне услугата на клиента :

Дирекция: „Устройство на територията, строителство и БКС”, ет.1, стая № 110

Описание:

Услугата е предназначена за всеки възложител, който иска да извърши преценка на нормативната допустимост на инвестиционното си намерение още в началната фаза на проектиране.

Инвестиционните проекти подлежат на съгласуване и одобряване и са основание за издаване на разрешение за строеж, ако е извършена предварителна оценка за съответствие с предвижданията на подробния устройствен план, с правилата и нормативите по устройство на територията, с изискванията към строежите съгласно нормативните актове за функционалност, транспортна достъпност, опазване на околната среда и здравната защита, както и за взаимната съгласуваност между отделните части на проекта. Върху всяка част от инвестиционните проекти се вписва номерът на разрешението за строеж, към което се одобряват.

Допустим заявител – собственика на имота или упълномощен представител;

Правно основание: Закон за устройство на територията - чл. 142, чл. 144, чл. 145, ал.1 и 3 от Закона за устройство на територията

Необходими документи :

1.Документ за собственост /копие/;

2.Виза за проектиране в случаите по чл. 140, ал. 1 и ал. 3 от ЗУТ;

3.Три комплекта от инвестиционен проект в обхват и съдържание, съгласно Наредба № за обхвата и съдържанието на инвестиционните проекти по специалности;/екземплярът за общината да се постави в самостоятелен класьор/;

4.Предварителна оценка за съответствие по чл.142, ал. 6, т. 2 от ЗУТ;

5.Предварителни договори с експлоатационните дружества за присъединяване към мрежите на техническата инфраструктура;

6. Съгласие по чл. 38, ал. 3 и 4, по чл. 183 и по чл. 185, ал. 2 и 3 от ЗУТ /при съсобствен имот или при обект с режим на етажна собственост, когато това се изисква/.

7. Решение или оценка – РИОСВ;

8. Удостоверение за наследници – при необходимост;

9.Нотариално заверено пълномощно, ако заявлението се подава от друго лице;

10. Документ за платена такса;

Такса на административната услуга :

За одобряване:

За сгради – 3лв./кв.м. РЗП, но не < от 100лв.

За линейни обекти и подпорни стени – 1.00лв./л.м., но не < от 100 лв.

За ФЕЦ – 3.00лв./1kW, но не < от 100лв.

За ветрогенератори – 250 лв. /двеста и петдесет лева/

За базови станции и моб.оператори – 500 лв. /петстотин лева/

За издаване на разрешение за стореж:

За обекти от VI категория – 80 лв. /осемдесет лева/

За обекти от IV и V категория- 150 лв. /сто и петдесет лева/

За обекти от II и III категория- 400 лв. /четиристотин лева/

За обекти от I категория- 600 лв. /шестстотин лева/

Без доклад – 500 лв. за разглеждане на ОЕСУТ

Технологична схема на извършване на услугата:

Срок

Длъжност

Действие

1 ден

Заявител

Подава заявление

1 ден

Деловодител

Завежда

1 ден

Кмет

Разпределя

2-13 ден

Гл.архитект

Изпълнява

14 ден

Заявител

Получава

Срок

Длъжност

Действие

1 ден

Заявител

Подава заявление

1 ден

Деловодител

Завежда

1 ден

Кмет

Разпределя

2-29 ден

Гл.архитект

Изпълнява

30 ден

Заявител

Получава

Допълнения към технологичната схема:

При подаване на заявлението за извършване на услугата заявителят получава входящ номер и заплаща дължимата такса, която може да бъде заплатена в брой, чрез POS терминал и банков път.

Нормативно определен срок за изпълнение на услугата :

С доклад – 14 дни;

Без доклад – 30 дни;

Срок на действие на индивидуалния административен акт :

Споделяне: