Общинска администрация Средец / Република България

/2111/ Изготвяне на справки на заинтересувани лица относно изменения на устройствени планове и схеми

2111. Изготвяне на справки на заинтересувани лица относно изменения на устройствени планове и схеми

Място за подаване на искането за извършване на административната услуга :

Дирекция: „Административно – правно и информационно обслужване ” , партер , Деловодство.

Място за предоставяне услугата на клиента :

Дирекция: „Устройство на територията, строителство и БКС”, ет.1, стая № 110

Описание:

Изготвяне на справки на заинтересувани лица относно изменения на устройствени планове и схеми

Допустим заявител – собственика на имота или упълномощен представител;

Правно основание: чл. 131 от Закона за устройство на територията

Необходими документи :

  1. Документ за собственост (отстъпено право на строеж или друго вещно право);
  2. Удостоверение за наследници /при необходимост/;
  3. Скица – извадка от действащ ПУП или скица от СГКК;
  4. Други;
  5. Нотариално заверено пълномощно, ако заявлението се подава от друго лице;
  6. Квитанция за платена административна такса;

Такса на административната услуга :

- обикновена услуга20.00 лв. /двадесет лева/

Технологична схема на извършване на услугата:

Срок

Длъжност

Действие

1 ден

Заявител

Подава заявление

1 ден

Деловодител

Завежда

1 ден

Кмет

Разпределя

2 ден

Директор дирекция

Разпределя

2 - 12 ден

Специалист

Изпълнява

13 ден

Кмет

Разписва

14 ден

Заявител

Получава

Допълнения към технологичната схема:

При подаване на заявлението за извършване на услугата заявителят получава входящ номер и заплаща дължимата такса, която може да бъде заплатена в бой, чрез POS терминал или по банков път, а при получаване на справката, той предоставя квитанция за платена административна такса.

Нормативно определен срок за изпълнение на услугата : 14 дни

Срок на действие на индивидуалния административен акт : няма законово регламентиран срок

Споделяне: