/2119/ Издаване на удостоверение за факти и обстоятелства по териториалното и селищното устройство
2119. Издаване на удостоверение за факти и обстоятелства по териториалното и селищното устройство
Място за подаване на искането за извършване на административната услуга :
Дирекция: „Административно – правно и информационно обслужване ” , партер , Деловодство.
Място за предоставяне услугата на клиента :
Дирекция: „Устройство на територията, строителство и БКС”, ет.1, стая № 110
Описание:
Ще Ви бъде издадено удостоверение за факти и обстоятелства по устройство на територията, за поземлен имот.
Удостоверението Ви е необходимо, когато трябва да докажете съответните факти или обстоятелства.
Допустим заявител – собственика на имота или упълномощен представител.
Правно основание: чл.107, ал.5 от Закона за местните данъци и такси
Необходими документи :
- Заявление по образец -подава се от собственика или упълномощено от него лице
- Документ за собственост или отстъпено право на строеж ;
- Удостоверение за наследници /при необходимост/
- Копие от скица на имота /копие/;
- Приходна квитанция № ……..;
- Нотариално заверено пълномощно в случай, че се подава от друго лице;
- Фотографски снимки / при необходимост/;
- Други…………
Такса на административната услуга :
- обикновена услуга – 50.00 лв. / петдесет лева/
Технологична схема на извършване на услугата:
Срок |
Длъжност |
Действие |
1 ден |
Заявител |
Подава заявление |
1 ден |
Деловодител |
Завежда |
1 ден |
Кмет |
Разпределя |
3-13 ден |
Главен архитект |
Изпълнява |
14 ден |
Заявител |
Получава |
Допълнения към технологичната схема:
При подаване на заявлението за извършване на услугата заявителят получава входящ номер и заплаща дължимата такса, която може да бъде заплатена в брой, чрез POS терминал или банков път, а при получаване на удостоверението той предоставя квитанция за заплатена такса.
Нормативно определен срок за изпълнение на услугата :
- обикновена услуга – 14 дни
Срок на действие на индивидуалния административен акт :
До следващите промени в обстоятелствата