Издаване на удостоверение за съборена сграда
Издаване на удостоверение за съборена сграда
Място за подаване на искането за извършване на административната услуга :
Дирекция: „Административно – правно и информационно обслужване ”, партер ,Деловодство.
Място за предоставяне услугата на клиента :
Дирекция: „Устройство на територията, строителство и БКС”, ет.1, стая № 110
Описание:
Ще Ви бъде издадено удостоверение за съборена сграда и ще бъде заличена от кадастралния план.
Допустим заявител – собственика на имота; лице с учредено право на строеж; упълномощени лица;
Правно основание:
Необходими документи :
- Документ за собственост – копие;
- Скица на имота – копие;
- Удостоверение за наследници / при необходимост/
- Нотариално заверено пълномощно, ако заявлението се подава от друго лице;
- Документ за платена такса;
Такса на административната услуга :
- обикновена услуга – 100.00 лв. /сто лева/
Технологична схема на извършване на услугата:
Срок –услуга |
Длъжност |
Действие |
1 ден |
Заявител |
Подава заявление |
1 ден |
Деловодител |
Завежда |
1 ден |
Кмет |
Разпределя |
2 ден |
Директор дирекция |
Разпределя |
2-12 ден |
Специалист |
Изпълнява |
13 ден |
Кмет |
Разписва |
14 ден |
Заявител |
Получава |
Допълнения към технологичната схема:
При подаване на заявлението за извършване на услугата заявителят получава входящ номер и заплаща дължимата такса, която може да бъде заплатена в брой, POS терминал или по банков път, а при получаване удостоверението той предоставя квитанция за платена административна такса.
Нормативно определен срок за изпълнение на услугата :
- обикновена услуга – 14 дни
Срок на действие на индивидуалния административен акт : няма