Общинска администрация Средец / Република България

Издаване на удостоверение за съборена сграда

Издаване на удостоверение за съборена сграда

Място за подаване на искането за извършване на административната услуга :

Дирекция: „Административно – правно и информационно обслужване ”, партер ,Деловодство.

Място за предоставяне услугата на клиента :

Дирекция: „Устройство на територията, строителство и БКС”, ет.1, стая № 110

Описание:

Ще Ви бъде издадено удостоверение за съборена сграда и ще бъде заличена от кадастралния план.

Допустим заявител – собственика на имота; лице с учредено право на строеж; упълномощени лица;

Правно основание:

Необходими документи :

  1. Документ за собственост – копие;
  2. Скица на имота – копие;
  3. Удостоверение за наследници / при необходимост/
  4. Нотариално заверено пълномощно, ако заявлението се подава от друго лице;
  5. Документ за платена такса;

Такса на административната услуга :

  • обикновена услуга100.00 лв. /сто лева/

Технологична схема на извършване на услугата:

Срок –услуга

Длъжност

Действие

1 ден

Заявител

Подава заявление

1 ден

Деловодител

Завежда

1 ден

Кмет

Разпределя

2 ден

Директор дирекция

Разпределя

2-12 ден

Специалист

Изпълнява

13 ден

Кмет

Разписва

14 ден

Заявител

Получава

Допълнения към технологичната схема:

При подаване на заявлението за извършване на услугата заявителят получава входящ номер и заплаща дължимата такса, която може да бъде заплатена в брой, POS терминал или по банков път, а при получаване удостоверението той предоставя квитанция за платена административна такса.

Нормативно определен срок за изпълнение на услугата :

  • обикновена услуга 14 дни

Срок на действие на индивидуалния административен акт : няма

Ресурси
Споделяне: