Общинска администрация Средец / Република България

Издаване на Заповед за смяна на титуляра в разрешение за строеж

Издаване на Заповед за смяна на титуляр в разрешение за строеж

Място за подаване на искането за извършване на административната услуга :

Дирекция: „Административно – правно и информационно обслужване ”, партер , Деловодство.

Място за предоставяне услугата на клиента :

Дирекция: „Устройство на територията, строителство и БКС”, ет.1, стая № 110

Описание:

Ще Ви бъде издадена заповед за смяна на титуляр в разрешение за строеж.

Допустим заявител – собственика на имота или упълномощен представител

Правно основание: чл.148, ал.4 ; чл.161, ал.1 от Закона за устройство на територията

Необходими документи :

  1. Документ за собственост;
  2. Разрешение за строеж /оригинал/
  3. Нотариално заверено пълномощно, ако заявлението се подава от друго лице;
  4. Квитанция за платена административна такса;

Такса на административната услуга :

- обикновена услуга100.00 лв. /сто лева/

Технологична схема на извършване на услугата:

Срок

Длъжност

Действие

1 ден

Заявител

Подава заявление

1 ден

Деловодител

Завежда

1 ден

Кмет

Разпределя

2-13 ден

Гл. архитект

Изпълнява

14 ден

Заявител

Получава

Допълнения към технологичната схема:

При подаване на заявлението за извършване на услугата заявителят получава входящ номер и заплаща дължимата такса, която може да бъде заплатена в брой, чрез POS терминал или банков път, а при получаване на заповед представя квитанция за платена такса.

Нормативно определен срок за изпълнение на услугата :

  • обикновена услуга – 14 дни

Срок на действие на индивидуалния административен акт : до следваща промяна на обстоятелствата

Ресурси
Споделяне: