Издаване на Заповед за смяна на титуляра в разрешение за строеж
Издаване на Заповед за смяна на титуляр в разрешение за строеж
Място за подаване на искането за извършване на административната услуга :
Дирекция: „Административно – правно и информационно обслужване ”, партер , Деловодство.
Място за предоставяне услугата на клиента :
Дирекция: „Устройство на територията, строителство и БКС”, ет.1, стая № 110
Описание:
Ще Ви бъде издадена заповед за смяна на титуляр в разрешение за строеж.
Допустим заявител – собственика на имота или упълномощен представител
Правно основание: чл.148, ал.4 ; чл.161, ал.1 от Закона за устройство на територията
Необходими документи :
- Документ за собственост;
- Разрешение за строеж /оригинал/
- Нотариално заверено пълномощно, ако заявлението се подава от друго лице;
- Квитанция за платена административна такса;
Такса на административната услуга :
- обикновена услуга – 100.00 лв. /сто лева/
Технологична схема на извършване на услугата:
Срок |
Длъжност |
Действие |
1 ден |
Заявител |
Подава заявление |
1 ден |
Деловодител |
Завежда |
1 ден |
Кмет |
Разпределя |
2-13 ден |
Гл. архитект |
Изпълнява |
14 ден |
Заявител |
Получава |
Допълнения към технологичната схема:
При подаване на заявлението за извършване на услугата заявителят получава входящ номер и заплаща дължимата такса, която може да бъде заплатена в брой, чрез POS терминал или банков път, а при получаване на заповед представя квитанция за платена такса.
Нормативно определен срок за изпълнение на услугата :
- обикновена услуга – 14 дни
Срок на действие на индивидуалния административен акт : до следваща промяна на обстоятелствата