Регистриране на технически паспорт на строеж
Регистриране на технически паспорт на строеж
Място за подаване на искането за извършване на административната услуга :
Дирекция: „Административно – правно и информационно обслужване ” , партер , Деловодство.
Място за предоставяне услугата на клиента :
Дирекция: „Устройство на територията, строителство и БКС”, ет.1, стая № 110
Описание:
Ще Ви бъде регистриран технически паспорт на строеж
Допустим заявител – собственика на имота или упълномощен представител
Правно основание: чл.176а, ал.5 от Закона за устройство на територията
Необходими документи :
1.Заявление по образец- подава се от собственика или от упълномощено от него лице;
2.Документ за собственост /копие /;
3.Технически паспорт на хартиен носител – 2 бр. ;
4.Технически паспорт на магнитен носител – 1бр. ;
5.Копие от Разрешение за строеж № ……/ …… г. на Община Средец;
6.Нотариално заверено пълномощно, ако заявлението се подава от друго лице;
7.Квитанция за платена административна такса;
Такса на административната услуга :
- обикновена услуга - 30.00 лв. /тридесет лева/
Технологична схема на извършване на услугата:
Срок |
Длъжност |
Действие |
1 ден |
Заявител |
Подава заявление |
1 ден |
Деловодител |
Завежда |
1 ден |
Кмет |
Разпределя |
2 ден |
Директор дирекция |
Разпределя |
3-6 ден |
Специалист |
Изпълнява |
7 ден |
Заявител |
Получава |
Допълнения към технологичната схема:
При подаване на заявлението за извършване на услугата заявителят получава входящ номер и заплаща дължимата такса, която може да бъде заплатена в брой, чрез POS терминал или по банков път, а при получаване регистрирания технически паспорт, той предоставя квитанция за платена административна такса.
Нормативно определен срок за изпълнение на услугата : 7 дни
Срок на действие на индивидуалния административен акт: