Общинска администрация Средец / Република България

Регистриране на технически паспорт на строеж

Регистриране на технически паспорт на строеж

Място за подаване на искането за извършване на административната услуга :

Дирекция: „Административно – правно и информационно обслужване ” , партер , Деловодство.

Място за предоставяне услугата на клиента :

Дирекция: „Устройство на територията, строителство и БКС”, ет.1, стая № 110

Описание:

Ще Ви бъде регистриран технически паспорт на строеж

Допустим заявител – собственика на имота или упълномощен представител

Правно основание: чл.176а, ал.5 от Закона за устройство на територията

Необходими документи :

1.Заявление по образец- подава се от собственика или от упълномощено от него лице;

2.Документ за собственост /копие /;

3.Технически паспорт на хартиен носител – 2 бр. ;

4.Технически паспорт на магнитен носител – 1бр. ;

5.Копие от Разрешение за строеж № ……/ …… г. на Община Средец;

6.Нотариално заверено пълномощно, ако заявлението се подава от друго лице;

7.Квитанция за платена административна такса;

Такса на административната услуга :

- обикновена услуга - 30.00 лв. /тридесет лева/

Технологична схема на извършване на услугата:

Срок

Длъжност

Действие

1 ден

Заявител

Подава заявление

1 ден

Деловодител

Завежда

1 ден

Кмет

Разпределя

2 ден

Директор дирекция

Разпределя

3-6 ден

Специалист

Изпълнява

7 ден

Заявител

Получава

Допълнения към технологичната схема:

При подаване на заявлението за извършване на услугата заявителят получава входящ номер и заплаща дължимата такса, която може да бъде заплатена в брой, чрез POS терминал или по банков път, а при получаване регистрирания технически паспорт, той предоставя квитанция за платена административна такса.

Нормативно определен срок за изпълнение на услугата : 7 дни

Срок на действие на индивидуалния административен акт:

Ресурси
Споделяне: