Заповед № 833 / 31.07.2024 г.
На основание чл.14, ал.1 и 2 от ЗОС, чл.24а, ал.5 от Закона за собствеността и ползването на земеделските земи, чл.26, чл.27, чл.63, чл.64 от Наредбата за реда за придобиване, управление и разпореждане с имоти и вещи общинска собственост, Решение №123/24.04.2024 год. на Общински съвет на община Средец
З А П О В Я Д В А М:
Да се проведе публично оповестен търг с явно наддаване за отдаване под наем на имот с идентификатор 17974.26.507 по КККР на гр.Средец, трайно предназначение на територията- земеделска, начин на трайно ползване- изоставена нива, местност „Малката река”, с площ 5491 кв.м., 3 категория, с начална тръжна цена 28,00 лв/дка, считано от стопанската 2024/2025 година, за срок до 5 стопански години.
Определям депозит за участие в размер на 10 % от началната тръжна цена умножена по площта на имота, който се внася в касата на Община Средец или по банкова сметка на Общината BG53BPBI79373347649603, BIC: BPBIBGSF – БПБ.
Спечелилият участник заплаща достигнатата при търга цена за първата стопанска година преди подписване на договора.
Търга да се проведе на 20.08.2024 г. от 10,00 часа в зала №2, ет.2 в сградата на община Средец.
Определям цена на един комплект тръжна документация в размер на 24,00 лева с вкл. ДДС, внесена на касата в деловодството на община Средец, невъзстановима след приключване на процедурата.
Тръжната документация за участие в търга се получава в сградата на Община Средец, гр.Средец, пл.България № 8, всеки работен ден до 15:00 ч. на 16.08.2024 г., в стая №310.
Документи за участие в търговете се входират в деловодството на община Средец до 16:00 ч. на 16.08.2024 г. за първа дата на търговете и до 16:00 ч. на 23.08.2024 г. за повторен търг.
Утвърждавам следната тръжна документация:
- Заявление за участие- по образец;
- Декларация за оглед на имота;
- Декларация за приемане условията за участие в търга;
- Декларация за съгласие за предоставени лични данни
- Тръжни условия;
- Копие на решение на общински съвет;
- Проект на договор за наем;
- Препис от настоящата заповед.
Определям следните задължителни документи за участие:
- Заявление за участие;
- Документ за заплатен депозит за участие в търга;
- Декларации – 3 броя по образец;
- Документ за закупена тръжна документация;
- Нотариално заверено пълномощно на лицето упълномощено да представлява участника в търга;
- Решение на управителния орган за участие в търга за юридически лица – с колективен орган на управление.
При неявяване на поне двама кандидати за участие в търга, повторен търг да се проведе на 27.08.2024 г. при същите условия. Закупуването на документите, внасяне на депозита и входиране на заявления за участие в повторния търг се извършва до 16:00 ч. на 23.08.2024 г.
Условията и правилата за провеждане на търговете с явно наддаване са на разположение в сградата на община Средец, пл. „България” №8, стая №310, тел.: 05551/76-90 и на страницата на община Средец www.sredets.bg.
Настоящата заповед подлежи на обжалване по реда на Административно процесуалния кодекс, в 14-дневен срок от обявяването й, пред Административен съд – Бургас.
Настоящата заповед да се публикува в регионален ежедневник, сайта на Общината и обяви на информационното табло.
ИНЖ. ИВАН КИЧЕВ
Кмет на община Средец