Общинска администрация Средец / Република България

Услуги УТ

Списък на административните услуги по Наредбата за определянето и администрирането на местните такси и цени на услугите територията на Община Средец /приета с Решение №865/21.12.2018г.. на ОбС Средец, последно изменена с Решение №200/31.07.2024г./ от Дирекция „Устройство на територията, строителство и БКС“

  1. Административни услуги съобразно унифициран списък с уникален идентификатор:

  1. /1989/ Издаване на разрешения за поставяне на преместваеми обекти;
  2. /1990/ Осъществяване на контрол по строителството при откриване на строителна площадка и определяне на строителна линия и ниво на строежа;
  3. /1991/ Издаване на удостоверения, че обособените дялове или части отговарят на одобрени за това инвестиционни проекти за извършване на доброволна делба чл.202 от ЗУТ;
  4. /2001/ Допускане изработването на проекти за изменение на подробни устройствени планове;
  5. /2002/ Издаване на удостоверение и скица относно имоти , подлежащи на възстановяване, находящи се в границите урбанизираните територии;
  6. /2005/ Учредяване на еднократно право на прокарване и/или преминаване на съоръжение на техническата инфраструктура през имот-общинска собственост;
  7. /2018/ Издаване на удостоверение за административен адрес;
  8. /2023/ Разглеждане, съгласуване и одобряване на идейни инвестиционни проекти;
  9. /2024/ Възстановяване на изгубен одобрен инвестиционен проект, по който е изпълнен строеж, чрез копиране;
  10. /2025/ Разрешаване изработването на комплексен проект за инвестиционна инициатива;
  11. /2027/ Издаване на скици на недвижими имоти;
  12. /2054/ Разглеждане и одобряване на инвестиционни проекти и издаване на разрешение за строеж с комплексен доклад;
  13. /2060/ Издаване разрешение за изработване на подробни устройствени планове;
  14. /2062/ Регистриране и въвеждане строежите в експлоатация, издаване удостоверение за въвеждане в експлоатация на видовете строежи от IV и V категория;
  15. /2063/ Издаване на удостоверение за степен на завършеност на строеж;
  16. /2082/ Издаване на удостоверение за идентичност на урегулиран поземлени имоти;
  17. /2083/ Издаване на виза за проектиране;
  18. /2084/ Издаване на удостоверение за търпимост;
  19. /2085/ Издаване на удостоверение за нанасяне на новоизградени сгради в действащия кадастрален план по чл. 54а от ЗКИР, във връзка с чл. 175 от ЗУТ;
  20. /2098/ Проверка за установяване на съответствието на строежа с издадените строителни книжа и за това , че ПУП е приложен на място по отношение на застрояването;
  21. /2111/ Изготвяне на справки на заинтересувани лица относно изменения на устройствени планове и схеми;
  22. /2113/ Презаверяване на разрешение за строеж,което е изгубило действие поради изтичане на срока
  23. /2114/ Издаване на заповед за учредяване право на преминаване през чужди поземлени имоти;
  24. /2115/ Oдобряване изменението на кадастрален план;
  25. /2117/ Одобряване на подробен устройствен план;
  26. /2119/ Издаване на удостоверение за факти и обстоятелства по териториалното и селищното устройство;
  27. /2120/ Отразяване на промени в разписния списък към кадастралния план;
  28. /2130/ Издаване на разрешение за строеж без одобряване на инвестиционни проекти;
  29. /2517/ Заверяване на преписи от документи и копия от планове и документация към тях;
  30. /2667/ Одобряване на План за управление на строителните отпадъци иили План за безопасност и здраве;
  31. /3179/ Издаване на разрешение за промяна на предназначението на сгради или на самостоятелни обекти в сгради без извършване на строителни и монтажни работи /чл.147а от ЗУТ/;

  1. Административни услуги без уникален идентификатор:

  1. Заверка на служебна информация в данъчна декларация по чл.14 от ЗМДТ;
  2. Изготвяне на копия от кадастралния план-кадастрални листи и извадка от ЗРП подробен усройствен план;
  3. Изготвяне на копия от реперен и предоставяне на данни от геодезическата мрежа;
  4. Изготвяне на справки за предвижданията на ТУП, ОУП и ПРЗ в процедури;
  5. Издаване на заповед на смяна на титуляра в разрешение за строеж;
  6. Издаване на комбинирана скица;
  7. Издаване на скица за един квартал;
  8. Издаване на скици за недвижими имоти по §4 и характеристика на имота;
  9. Издаване на удостоверение за законност на сгради;
  10. Издаване на удостоверение за съборена сграда;
  11. Oсвидетелстване на сгради и издаване на заповед за премахване поправяне или заздравяване на строежи, негодни за използване или застрашени от самосрутване;
  12. Приемане и одобряване на комплексен проект за инвестиционна инициатива и издаване на разрешение за строеж;
  13. Разглеждане и одобряване на проекти за преработка към РС /разрешение за строеж/ и издаване на Заповед по чл.154 от ЗУТ;
  14. Разрешение за прокопаване на улични и тротоарни настилки и зелени площи;
  15. Регистриране на технически паспорт на строеж;
  16. Приемане на екзекутивна документация, отразяваща несъществените промени в одобрения инвестиционен проект;
  17. Презаверка на скица, от издаването на които са изтекли 6 месеца;

  1. Административни услуги без технологична карта:

  1. Участие в приемателни комисии на физически и юридически лица;
  2. Становище за приемателна комисия;
  3. Обработка на преписки за изменение на дворищна регулация при условията на параграф 8 от ЗУТ;

Споделяне: