/2667/ Одобряване на План за управление на строителните отпадъци и/или План за безопасност и здраве
2667. Одобряване на План за управление на строителните отпадъци и/или План за безопасност и здраве
Място за подаване на искането за извършване на административната услуга :
Дирекция: „Административно – правно и информационно обслужване ”, партер ,Деловодство.
Място за предоставяне услугата на клиента :
Дирекция: „Устройство на територията, строителство и БКС”, ет.1, стая № 110
Описание:
На основание чл.156б от Закона за устройство на територията (ЗУТ) е необходимо след влизане в сила на Разрешение за строеж и преди откираване на строителна площадка да бъде одобрен План за управление на строителните отпадъци и/или План за безопасност и здраве в зависимост от типа на строежа.
Допустим заявител – собственика на имота; лице с учредено право на строеж; упълномощени лица;
Правно основание: чл.156б, ал.1, т.1 и 2 от ЗУТ
Необходими документи :
- Документ за собственост – копие;
- Копие на разрешение за строеж, влязло в сила;
- Три екземпляра от плановете;
- Нотариално заверено пълномощно, ако заявлението се подава от друго лице;
- Документ за платена такса;
Такса на административната услуга :
- обикновена услуга – 50.00 лв. /петдесет лева/
Технологична схема на извършване на услугата:
Срок –услуга |
Длъжност |
Действие |
1 ден |
Заявител |
Подава заявление |
1 ден |
Деловодител |
Завежда |
1 ден |
Кмет |
Разпределя |
2 ден |
Директор дирекция |
Разпределя |
2-13 ден |
Специалист |
Изпълнява |
14 ден |
Заявител |
Получава |
Допълнения към технологичната схема:
При подаване на заявлението за извършване на услугата заявителят получава входящ номер и заплаща дължимата такса, която може да бъде заплатена в брой, POS терминал или по банков път, а при получаване на съгласуваните проекти той предоставя квитанция за платена административна такса.
Нормативно определен срок за изпълнение на услугата :
- обикновена услуга – 14 дни
Срок на действие на индивидуалния административен акт : няма