/2018/ Издаване на удостоверение за административен адрес
- Издаване на удостоверение за административен адрес на поземлени имоти
Място за подаване на искането за извършване на административната услуга :
Дирекция: „Административно – правно и информационно обслужване“, партер, Деловодство.
Място за предоставяне услугата на клиента :
Дирекция: „Устройство на територията, строителство и БКС”, ет.1, стая № 110
Описание:
Ще Ви бъде издадено удостоверение за идентичност на административен адрес, което да Ви послужи при необходимост да докажете административния (официален адрес), на който живеете и получавате кореспонденцията си.
Допустим заявител – собственика на имота, наследник на имота, лице с учредено право на строеж, упълномощено лице;
Правно основание:
Закон за кадастъра и имотния регистър - § 4, във връзка с; чл. 27, ал. 1, т. 1; § 1, т. 10
Необходими документи :
1.Документ, удостоверяващ собствеността на имота;
2.Удостоверение за наследници /при необходимост/;
3.Нотариално заверено пълномощно, ако заявлението се подава от друго лице;
4.Приходна квитанция за платена административна такса;
Такса на административната услуга :
За услугата се заплаща фиксирана такса в зависимост от вида:
-обикновена услуга- 20 лв. /двадесет лева/
Технологична схема на извършване на услугата:
Срок- обикновена услуга |
Длъжност |
Действие |
1 ден |
Заявител |
Подава заявление |
1 ден |
Деловодител |
Завежда |
1 ден |
Кмет |
Разпределя |
2 ден |
Директор дирекция |
Разпределя |
2 - 13 ден |
Специалист |
Изпълнява |
14 ден |
Заявител |
Получава |
Допълнения към технологичната схема:
При подаване на заявлението за извършване на услугата заявителят получава входящ номер и заплаща дължимата такса, която може да бъде заплатена в брой, чрез POS терминал или по банков път, а при получаване на удостоверението предоставя квитанция за платена такса.
Нормативно определен срок за изпълнение на услугата :
- обикновена услуга – 14 дни
Валидност: 6 месеца