/1989/ Издаване на разрешения за поставяне на преместваеми обекти
1989. Издаване на разрешения за поставяне на преместваеми обекти
Място за подаване на искането за извършване на административната услуга :
Дирекция: „Административно – правно и информационно обслужване ” , партер ,
Деловодство.
Място за предоставяне услугата на клиента :
Дирекция: „Устройство на територията, строителство и БКС”, ет.1, стая № 110
Допустим заявител - собственика на имота или упълномощен представител;
Описание:
Ще Ви бъде издадено разрешение за поставяне на преместваеми обекти на територията на общината.
Разрешение се издава за следните преместваеми обекти:
- за търговски и други обслужващи дейности – павилиони, кабини, маси;
- елементи на градското обзавеждане - спирки на масовия градски транспорт, пейки, осветителни тела, съдове за събиране на отпадъци, чешми, фонтани, часовници и др.
Преместваемите съоръжения не са трайно свързани с терена, т. е. не нарушават целостта на настилката под тях. Разрешението за поставяне е документ, с който се разрешава разполагането на посочените обекти в имоти - частна, общинска или държавна собственост.
Правно основание: чл. 56 от ЗУТ
Необходими документи :
1.Заявление по образец- подава се от собственика или от упълномощено от него лице;
2.Документ за собственост;
3.Копие от разрешение за поставяне от предходната година /ако има такова/ ;
4.Договор за наем;
5.Одобрена от главния архитект схема за поставяне ;
6.За маси пред заведения - оразмерена схема за разположението;
7.За поставяеми обекти в/у общинско или държавно място – геодезично заснемане в цифров формат –mCAD, предоставено на магнитен носител;
7.Нотариално заверено пълномощно, ако заявлението се подава от друго лице;
8.Квитанция за платена такса;
Такса на административната услуга : 100 лв. /сто лева/
Технологична схема на извършване на услугата:
Срок |
Длъжност |
Действие |
1 ден |
Заявител |
Подава заявление |
1 ден |
Деловодител |
Завежда |
1 ден |
Кмет |
Разпределя |
2-29 ден |
Главен архитект |
Изпълнява |
30 ден |
Заявител |
Получава |
Допълнения към технологичната схема:
При подаване на заявлението за извършване на услугата заявителят получава входящ номер и заплаща дължимата такса, която може да бъде заплатена в брой, чрез POS терминал или банков път, а при получаване на разрешението представя квитанция за платена такса.
Нормативно определен срок за изпълнение на услугата : 30 дни
Срок на действие на индивидуалния административен акт : съгласно Наредба на Община Средец