Общинска администрация Средец / Република България

/1989/ Издаване на разрешения за поставяне на преместваеми обекти

1989. Издаване на разрешения за поставяне на преместваеми обекти

Място за подаване на искането за извършване на административната услуга :

Дирекция: „Административно – правно и информационно обслужване ” , партер ,

Деловодство.

Място за предоставяне услугата на клиента :

Дирекция: „Устройство на територията, строителство и БКС”, ет.1, стая № 110

Допустим заявител - собственика на имота или упълномощен представител;

Описание:

Ще Ви бъде издадено разрешение за поставяне на преместваеми обекти на територията на общината.

Разрешение се издава за следните преместваеми обекти:

  • за търговски и други обслужващи дейности – павилиони, кабини, маси;
  • елементи на градското обзавеждане - спирки на масовия градски транспорт, пейки, осветителни тела, съдове за събиране на отпадъци, чешми, фонтани, часовници и др.

Преместваемите съоръжения не са трайно свързани с терена, т. е. не нарушават целостта на настилката под тях. Разрешението за поставяне е документ, с който се разрешава разполагането на посочените обекти в имоти - частна, общинска или държавна собственост.

Правно основание: чл. 56 от ЗУТ

Необходими документи :

1.Заявление по образец- подава се от собственика или от упълномощено от него лице;

2.Документ за собственост;

3.Копие от разрешение за поставяне от предходната година /ако има такова/ ;

4.Договор за наем;

5.Одобрена от главния архитект схема за поставяне ;

6.За маси пред заведения - оразмерена схема за разположението;

7.За поставяеми обекти в/у общинско или държавно място – геодезично заснемане в цифров формат –mCAD, предоставено на магнитен носител;

7.Нотариално заверено пълномощно, ако заявлението се подава от друго лице;

8.Квитанция за платена такса;

Такса на административната услуга : 100 лв. /сто лева/

Технологична схема на извършване на услугата:

Срок

Длъжност

Действие

1 ден

Заявител

Подава заявление

1 ден

Деловодител

Завежда

1 ден

Кмет

Разпределя

2-29 ден

Главен архитект

Изпълнява

30 ден

Заявител

Получава

Допълнения към технологичната схема:

При подаване на заявлението за извършване на услугата заявителят получава входящ номер и заплаща дължимата такса, която може да бъде заплатена в брой, чрез POS терминал или банков път, а при получаване на разрешението представя квитанция за платена такса.

Нормативно определен срок за изпълнение на услугата : 30 дни

Срок на действие на индивидуалния административен акт : съгласно Наредба на Община Средец

Ресурси
Споделяне: