Общинска администрация Средец / Република България

/2120/ Отразяване на промени в разписния списък към кадастралния план

2120. Отразяване на промени в разписния списък към кадастралния план

Място за подаване на искането за извършване на административната услуга :

Дирекция: „Административно – правно и информационно обслужване ” , партер ,

Деловодство.

Място за предоставяне услугата на клиента :

Дирекция: „Устройство на територията, строителство и БКС”, ет.1, стая № 110

Описание:

Кадастралните планове и регистрите (разписните списъци) към тях се поддържат от общинската администрация, като в тях се отразяват всички настъпили изменения в недвижимите имоти, по определен ред. Измененията се одобряват със заповед на кмета на общината, а за градовете с районно деление - на кмета на района. При влизане в сила на кадастралните карти на населените места, поддържането на кадастралните планове и регистри се извършва от Агенцията по геодезия, картография и кадастър.

Допустим заявител: собственика на имота или упълномощен представител;

Правно основание: чл. § 4, т.2 от Закона за кадастъра и имотния регистър

Необходими документи :

1.Документ за собственост /копие/;

2.Нотариално заверено пълномощно, ако заявлението се подава от друго лице;

3.Квитанция за платена такса;

Такса на административната услуга : 5.00 лв. /пет лева/

Технологична схема на извършване на услугата:

Срок

Длъжност

Действие

1 ден

Заявител

Подава заявление

1 ден

Деловодител

Завежда

1 ден

Кмет

Разпределя

2 ден

Директор дирекция

Разпределя

2 - 7 ден

Специалист

Изпълнява

Допълнения към технологичната схема:

При подаване на заявлението за извършване на услугата заявителят получава входящ номер и заплаща дължимата такса, която може да бъде заплатена в бой, чрез POS терминал или банков път.

Нормативно определен срок за изпълнение на услугата : 7 дни

Срок на действие на индивидуалния административен акт :

Няма законово регламентиран срок.

Ресурси
Споделяне: