ОБЯВЛЕНИЕ ЗА ПОДБОР
Във връзка с изпълнение на проект „БЪДЕЩЕ СЕГА: Предоставяне на интегрирани услуги за ранно детско развитие в община Средец”- Договор BG05M9OP001-2.004-0038-С05, по процедура за дирекно предоставяне на безвъзмездна финансова помощ BG05M9OP001-2.004 “Услуги за ранно детско развитие“, приоритетна ос 2: „Намаляване на бедността и насърчаване на социалното включване“ по Оперативна програма Развитие на човешките ресурси“ 2014-2020, и утвърдена от кмета на Община Средец „Процедура за подбор на персонал“,
Община Средец
кани потенциални кандидати за участие в конкурс за подбор на персонал за функциониране на услугите в Общностен център за следните длъжности:
- Домакин-1 бр.
- Медицинска сестра-2 бр.
- Акушерка -1 бр.
Цели на проекта:
1. Превенция на социалното изключване и намаляване на бедността сред децата в Община Средец, чрез инвестиции в ранното детско развитие и чрез подкрепа за дейността на създадените по Проекта за социално включване интегрирани услуги за ранно детско развитие, насочени към деца до 7 годишна възраст от уязвими групи, включително деца с увреждания и техните семейства, както и бъдещи родители.
Специфични цели:
- Ограничаване предаването на бедността между поколенията в Община Средец;
- Подобряване готовността на децата за включване в образователната система;
- Подкрепа за формиране на родителски умения сред уязвимите групи родители;
- Подобряване на здравното, физическото и психомоторно развитие на бебетата и децата и превенция на детската заболеваемост, смъртност, не полагане на достатъчно грижа в семейството и други рискове в ранна детска възраст;
- Повишаване общото благосъстояние на децата;
- Разширяване на обхвата на услугите свързани с грижи за деца, предоставяни на деца с ниски доходи и деца с увреждания на възраст до 7 години и техните семейства;
- Подобрена училищна готовност на децата от семействата с ниски доходи и децата с увреждания на възраст до 7 години.
Основните целеви групи на проекта са:
- Семейства с деца от 0 до 7 години, включително с увреждания;
- Деца от 0 до 7 години в риск и техните семейства;
- Деца от 0 до 7 години, включително с увреждания , настанени в специализирани институции и техните семейства;
- Деца и възрастни в риск.
ОБЩНОСТЕН ЦЕНТЪР
- Домакин – 1 бр.
Вид правоотношение: трудово
Заетост: положен труд 480 часа за целия период на договора.
1. Кандидатите следва да отговарят на следните изисквания:
Основни изисквания
- да е физическо лице;
- да имат завършено средно образование - завършена IV степен на професионална квалификация - направление, ”Икономика” , ”Счетоводство”, „Управление на човешки ресурси” или друго с икономическа насоченост;
- да имат професионален опит не по-малък от 2 години;
- да познават нормативната уредба в областта на трудовото и осигурително право,
- да притежават компютърна грамотност;
- да не са осъждани за умишлено престъпление от общ характер.
Специфични изисквания
Ще се счита за предимство:
- да имат практически опит в работата с отчетни документи;
- да имат опит в управлението и изпълнението на проекти, финансирани от фондовете на Европейски съюз;
- да имат опит в работа с отчетни и нормативни документи.
2. Профил на длъжността:
- Отговаря за подготовката на трудово-правната документация по дейностите на проекта( необходимите регистри ,договори, болнични, отпуски, пътни листи);
- Организира снабдяването, съхраняването и отпускането на стоки и материали, инвентар, обзавеждане, канцеларски материали и принадлежности;
- Подава отчетна информация, справки и анализи към Ръководителя на проекта;
- Организира входяща и изходяща поща;
- Съдейства за административно обезпечаване дейността на екипите в Центъра;
- Организира вътрешната документация на Центъра;
- Отговаря за съхранение и поддържане на сградата и имуществото на Центъра;
- Отговаря за спазването на безопасни и здравословни условия на труд;
- Изпълнява и други конкретно възложени задачи, свързани с длъжността.
3. Срок на договора и работно време: С одобрения кандидат ще бъде сключен срочен трудов договор с продължителност до 31.12.2022година. Работно време часово.
УСЛУГА „ПОДКРЕПА ЗА ОСИГУРЯВАНЕ НА ЗДРАВНА ДЕТСКА КОНСУЛТАЦИЯ И ДЕЙНОСТИ ПО ПРЕВЕНЦИЯ НА ЗАБОЛЯВАНИЯТА“
1. медицинска сестра – 1 бр.
Вид правоотношение: трудово
Заетост: положен труд 700 часа за целия период на договора
1. Кандидатите следва да отговарят на следните изисквания:
• Да имат висше образование – завършена образователна степен професионален бакалавър или средно специално медицинско образование медицинска сестра/ фелдшер,;
• Да имат професионален опит не по-малък от 3 години в областта на здравните дейности;
• Да познават нормативната уредба в областта на здравната грижа за деца;
• Да притежават компютърна грамотност;
• Да не са осъждани за умишлено престъпление от общ характер;
Ще се счита за предимство:
• Да имат практически опит в работа с уязвими деца и семейства или в изпълнение на проекти в областта на социалните услуги за деца и семейства, здравеопазването, образованието, предучилищната подготовка или социалното включване на деца и семейства в риск;
• Да познават местните уязвими общности в община Средец, техните културни особености, език, традиции при отглеждане на децата, включително и на деца с увреждания;
• Да познават спецификата на социалната работа и здравна дейност с различни уязвими групи – деца от/на улицата, деца с поведенчески проблеми; деца, жертви на насилие; деца, отпаднали/отпадащи от училище; деца, живеещи в специализирани институции; деца, живеещи във високо рискови общности; родители, при които има риск от изоставяне на детето; деца с увреждане и техните родители и др.;
• Опит в изпълнението на проекти, финансирани от фондовете на Европейски съюз;
• Умения за работа офис техника и документи.
2. Профил на длъжността:
• Идентифициране на потребители на услугата „Подкрепа за осигуряване на здравна детска консултация и дейности по превенция на заболяванията” и мотивиране за включване на потребители, включително чрез работа на терен и посещения в домовете, съвместно с педиатър и медиатор;
• Организиране и провеждане на здравни консултации и подкрепа на родители с деца от 0 до 7 години под прякото наблюдение на педиатър;
• Подпомагане на дейността на педиатъра при осъществяването на консултативни прегледи на децата, като работи под негово ръководство;
• Разработване на информационни материали за родителите;
• Провеждане на здравно консултиране на родителите на деца от 0 до 7 години, включително и чрез работа на терен, посещения в домовете и предоставяне на разработени по проекта обучителни и информационни материали на здравна тематика;
• Създаване и поддържане на база данни относно потребителите по отделните дейности и предоставените им услуги.
2. Срок на договора и работно време: С одобрения кандидат ще бъде сключен срочен трудов договор с продължителност до 31.12.2022 година. Работно време – почасово.
УСЛУГИ „ПРЕДОСТАВЯНЕ НА ПСИХОЛОГИЧЕСКА ПОДКРЕПА И КОНСУЛТИРАНЕ НА БЪДЕЩИ И НАСТОЯЩИ РОДИТЕЛИ ЗА ФОРМИРАНЕ И РАЗВИТИЕ НА РОДИТЕЛСКИ УМЕНИЯ“, „СЕМЕЙНО КОНСУЛТИРАНЕ И ПОДКРЕПА“ И „ИНДИВИДУАЛНА И ГРУПОВА РАБОТА С ДЕЦА И РОДИТЕЛИ, ВКЛЮЧИТЕЛНО И С ДЕЦА И РОДИТЕЛИ, КОИТО НЕ СА ОТ УЯЗВИМИ ГРУПИ, С ЦЕЛ ПОСЕЩАВАНЕ НА ДЕТСКА ГРАДИНА“
1. Медицинска сестра – 1 бр.
Вид правоотношение: трудово
Заетост: положен труд 120 часа за целия период на договора
1. Кандидатите следва да отговарят на следните изисквания:
Основни изисквания
- да имат висше образование – завършена образователна степен професионален бакалавър или средно специално медицинско образование – медицинска сестра/фелдшер;
- да имат професионален опит не по-малък от 3 години в областта на здравните дейности;
- да познават нормативната уредба в областта на здравната грижа за деца;
- да притежават компютърна грамотност;
- да не са осъждани за умишлено престъпление от общ характер;
Специфични изисквания
Ще се счита за предимство:
- да имат практически опит в работа с уязвими деца и семейства или в изпълнение на проекти в областта на социалните услуги за деца и семейства, здравеопазването, образованието, предучилищната подготовка или социалното включване на деца и семейства в риск;
- да познават местните уязвими общности в община Средец, техните културни особености, език, традиции при отглеждане на децата, включително и на деца с увреждания;
- да познават спецификата на социалната работа и здравна дейност с различни уязвими групи – деца от/на улицата, деца с поведенчески проблеми; деца, жертви на насилие; деца, отпаднали/отпадащи от училище; деца, живеещи в специализирани институции; деца, живеещи във високо рискови общности; родители, при които има риск от изоставяне на детето; деца с увреждане и техните родители и др.;
- Опит в работа с хора с увреждания;
- Опит в изпълнението на проекти, финансирани от фондовете на Европейски съюз;
- Умения за работа с офис техника и документи.
2. Профил на длъжността:
За Услуга "Предоставяне на психологическа подкрепа и консултиране на бъдещи и настоящи родители за формиране и развитие на родителски умения":
- Организиране на Групи за консултация и подкрепа на родители с бебета и деца на възраст от 0 до 3 г. в Общностния център;
За Услуга „Семейно консултиране и подкрепа”:
- Организиране на Семейно консултиране и подкрепа на родители на бебета и деца до 3 годишна възраст /Групови и индивидуални сесии за семейно планиране; Консултиране и подкрепа на родители, които не полагат достатъчно грижи за своите деца/;
- Организиране на семейно консултиране и подкрепа на родители на деца от 3 до 7 години /Групи за консултация и подкрепа на родители на деца от 3 до 7 г.; Консултиране и подкрепа (индивидуално и групово; Консултация на деца, живеещи в рискова семейна среда/.
За Услуга "Индивидуална и групова работа с деца и родители, включително и с деца и родители, които не са от уязвими групи, с цел посещаване на детска градина":
- Мобилна работа за издирване на деца, непосещаващи детска градина;
- Групова работа с деца и родители на деца;
- Индивидуална работа с деца и родители на деца;
- Срок на договора и работно време: С одобрения кандидат ще бъде сключен срочен трудов договор с продължителност до 31.12.2022 година.. Работно време – почасово.
II. Акушерка – 1 бр.
Вид правоотношение: трудово
Заетост: положен труд 120 часа за целия период на договора
1. Кандидатите следва да отговарят на следните изисквания:
Основни изисквания
- Да имат образование – завършена образователна степен професионален бакалавър или средно специално медицинско образование с професионална квалификация „акушерка” „фелдшер“;
- Да имат професионален опит не по-малък от 3 години по специалността;
- Да имат опит в директна работа с деца от 0 до 3 години;
- Да не са осъждани за умишлено престъпление от общ характер;
Специфични изисквания
Ще се счита за предимство:
- Да имат практически опит в работа с деца с увреждания;
- Да познават спецификата на здравната дейност с деца с увреждания и техните семейства и др.
- Практически опит в работа с уязвими деца и семейства или в изпълнение на проекти в областта на социалните услуги за деца и семейства, здравеопазването, образованието, предучилищната подготовка или социалното включване на деца и семейства в риск;
- Познаване спецификата на работата с различни уязвими групи;
- Опит в изпълнението на проекти, финансирани от фондовете на Европейски съюз
- Умения за работа офис техника и документи
2. Профил на длъжността:
- Повишаването на знанията и уменията на бъдещите родители, както във връзка с особеностите на раждането, така и във връзка с нуждите на новороденото и необходимата подходяща семейна среда за отглеждане на детето
- Посещения в домовете с цел информиране и консултиране на родители на новородени деца с увреждане или проблеми в развитието;
- Разработване на програми, обучителни и информационни материали за провеждане на консултации за работа с родители на деца с проблеми в развитието;
- Разработване и прилагане на подходящи планове за индивидуална грижа, които са фокусирани върху детето, съобразени с възраст и увреждане;
- Индивидуално консултиране на родители, включително и чрез работа на терен, посещения в домовете и предоставяне на разработени обучителни и информационни материали;
- Съдейства на педиатъра и гинеколога за предоставяне на услуги за семейно консултиране за семейно планиране, развитие на деца с увреждане или проблеми в развитието в Центъра.
3. Срок на договора и работно време: С одобрения кандидат ще бъде сключен срочен трудов договор с продължителност до 31.12.2022 година. Работно време – почасово.
СРОК, МЯСТО И НАЧИН ЗА ПОДАВАНЕ НА ДОКУМЕНТИ:
Заинтересуваните кандидати следва да подадат документи за кандидатстване в срок до 17.00 ч. на 10.01.2021 г.
Документите могат да се подават в деловодството на община Средец на адрес: пл. „България“ № 8, всеки работен ден (понеделник – петък) от 9.00 до 17.00 часа в рамките на срока, определен в обявлението. Кандидати, подали документи след изтичане на срока, няма да бъдат допуснати до участие.
ЕТАПИ НА ПОДБОРА:
Кметът на общината сформира комисия за подбор на персонала. Подборът се извършва на два етапа:
- Първи етап: Подбор по документи.
Комисията селектира кандидатите, отговарящи на критериите за образование и професионален опит и съставя протокол. Списъците с допуснати и недопуснати кандидати се обявяват на сайта на Община Средец на 11. 01. 2022 г.
Забележка: Кандидатите, които не са представили пълен комплект документи или представените документи не отговарят на изискванията за заеманата длъжност няма да бъдат допуснати до втори етап на конкурса.
2.Втори етап: Провеждане на структурирано интервю с допуснатите кандидати
Чрез структурираното интервю се проверяват мотивацията, професионални компетенции, уменията за работа в екип, нагласите за вземане на решения, нагласите за работа с деца с увреждания, осигуряване на грижа в среда, близка до семейната и взаимодействие с близки и роднини на децата с увреждания и личните качества.
Оценяване и класиране на кандидатите: Комисията съставя протокол. Списъкът с класираните кандидати се обявява на сайта на Община Средец.
Длъжността се заема чрез сключване на трудов договор, съгласно Кодекса на труда с продължителност до 31.12.2022 година.
- Документи за кандидатстване:
Заинтересованите кандидати следва да представят следните документи:
- заявление (по образец) ;
- автобиография, с подробно описание на изискуемите в т. 1 квалификация и опит (по образец);
- копие от документи за придобита образователна степен /диплома/, квалификация, сертификати;
- копие от документи, удостоверяващи професионалния опит.
- /свидетелство за съдимост и медицинско се подават само от одобрените кандидати за сключване на договор/.
Забележка: При кандидатстване за повече от една длъжност се представят отделни комплекти документи.
- Място за изпълнение на длъжността:
Общностен център за деца и семейства – гр. Средец, ул. „Гочо Кънев” № 11 и мобилна работа в населените места на общината
Кмет на Община Средец:/п/
Инж. Иван Жабов