Общинска администрация Средец / Република България

Обявление за свободно работно място

Дом за пълнолетни лица с умствена изостаналост – с. Факия, общ. Средец

О Б Я В Я В А

1. 1 свободно работно място по чл. 67, ал. 1, т. 1 от Кодекса на труда за длъжността „СОЦИАЛЕН РАБОТНИК“, на пълен работен ден.

2. 1 свободно работно място по чл. 67, ал. 1, т. 1 от Кодекса на труда за длъжността „ПСИХОЛОГ“, на пълен работен ден. Има възможност за заемане на длъжността на непълен работен ден, в определени дни от месеца или по граждански договор.

3. 2 свободни работни места по чл. 67, ал. 1, т. 1 от Кодекса на труда за длъжността „САНИТАР“, на пълен работен ден – сумарно изчисляване на работното време.

Минимални изисквания, предвидени за заемане на длъжността „Социален работник“:

  • Образователно-квалификационна степен – бакалавър или магистър „Социални дейности”, „Социална педагогика“, „Социално консултиране“ или други в социалната сфера
  • Професионален опит, не се изисква

Допълнителни и специфични изисквания за длъжността „Социален работник“:

  • Умения и подход за работа с лица с интелектуални затруднения
  • Добри комуникативни и организационни умения
  • Аналитични умения
  • Умения за самостоятелна работа и работа в екип
  • Способност за работа под напрежение
  • Умения за водене на случай
  • Способност за планиране и организиране на дейността
  • Умения за посредничество в конфликтна ситуация
  • Умения за бърза и адекватна реакция и вземане на решение в ситуация на криза
  • Умения за адекватно поведение при агресивно и автоагресивно поведение
  • Умения за подкрепа и овластяване на потребителите
  • Енергичен, адаптивен, принципен, с чувство за отговорност
  • Добри компютърни умения: Microsoft Word, Microsoft Excel, PowerPoint, Internet
  • Познаване на нормативната уредба в сферата на социалните услуги: Закон за социалните услуги, Правилник за прилагане на Закона за социалните услуги, Наредба за качеството на социалните услуги
  • Познаване на нормативната уредба, касаеща хората с увреждания

Отговорности и задължения за длъжността „Социален работник“:

  • Оказва индивидуална подкрепа на потребителите на социалната услуга
  • Осъществява връзките със социалните услуги в общността
  • Осъществява връзките с институции
  • Осъществява връзките с близките на потребителите
  • Отговаря за качественото провеждане на социалната дейност в услугата
  • Участва в екипни срещи за идентифициране на проблем и работа по преодоляването му
  • Участва в екипни срещи, като част от мултидисциплинарния екип
  • Изготвя задължителната документация, свързана с работа по случай: индивидуална оценка на потребностите на потребителите в социалната услуга, индивидуален план за подкрепа, доклад за постигнати резултати, протокол от преглед на индивидуален план за подкрепа и др. Води и съхранява задължителна документация и отчетност
  • Работи по изготвени от него програми за индивидуална и групова работа с потребителите и седмичен график. Отчита дейността си с протокол
  • Поощрява вземането на самостоятелни решения, съобразно индивидуалните възможности на потребителите
  • Подпомага усвояването на нови знания, умения и навици от потребителите, съобразно индивидуалната оценка на потребностите им и заложените реални цели в индивидуалния план за подкрепа
  • Участва при организиране на свободното време на потребителите

Минимални изисквания, предвидени за заемане на длъжността „Психолог“:

  • Образователно-квалификационна степен – бакалавър или магистър по „Психология“, „Психологично консултиране“ и други в сферата на психологията
  • Професионален опит не се изисква, но се счита за предимство

Допълнителни и специфични изисквания за длъжността „Психолог“:

  • Умения и подход за работа с лица с интелектуални затруднения
  • Добри комуникативни и организационни умения
  • Аналитични умения
  • Умения за самостоятелна работа и работа в екип
  • Способност за работа под напрежение
  • Способност за планиране и организиране на дейността
  • Умения за осъществяване на кризисна интервенция
  • Умения за бърза и адекватна реакция и вземане на решение в ситуация на криза и емоционален конфликт
  • Компютърна грамотност – Microsoft Word, Microsoft Excel, PowerPoint, Internet
  • Познаване на нормативната уредба в сферата на социалните услуги: Закон за социалните услуги, Правилник за прилагане на Закона за социалните услуги, Наредба за качеството на социалните услуги
  • Познаване на нормативната уредба, касаеща хората с увреждания

Отговорности и задължения за длъжността „Психолог“:

  • Проучва индивидуалните особености и потребности на потребителите, основавайки се на задълбочен анализ и наблюдение
  • Предоставя подходяща психологическа подкрепа на потребителите, съобразена с индивидуалните им възможности и потенциал и тяхното здравословно състояние
  • Работи с потребителите за подобряване на когнитивните им умения, според техния потенциал, овладяване на агресивни и автоагресивни прояви и неприемливо поведение, емоционални кризи и др.
  • Изготвя индивидуална оценка на потребностите на потребителите индивидуален план за подкрепа, като част от мултидисциплинарния екип
  • Работи по изготвени от него програми за индивидуална и групова работа с потребителите и седмичен график. Отчита дейността си с протокол
  • Участва в екипни срещи за идентифициране на проблем и работа по преодоляването му
  • Участва в екипни срещи, като част от мултидисциплинарния екип
  • Участва в дейности, свързани с цялостната подкрепа на потребителите
  • Води задължителна документация и отчетност

Минимални изисквания, предвидени за заемане на длъжността „Санитар“:

  • Образование – Средно, Основно, Начално
  • Професионален опит не се изисква, но такъв в социалната и здравна сфера и грижа за хора със специални потребности е предимство

Допълнителни и специфични изисквания за длъжността „Санитар“:

  • Да притежава личностни качества, като отговорност, любезност, приветливост, търпение и тактичност
  • Способност да организира собствената си работа
  • Да притежава умения за работа в екип
  • Отдаденост на работата и способност за работа под напрежение
  • Да има психологическа нагласа за работа с хора с интелектуални затруднения

Отговорности и задължения за длъжността „Санитар“:

  • Извършва, под контрол от медицинска сестра, цялостен личен тоалет на потребителите в невъзможност да се обслужат сами. Извършва преобличането им, според сезона и отговаря за добрия им външен вид
  • Поддържа в отлична хигиена санитарните възли, спалните помещения, общите части, общото помещение за занимания, столовата и работните кабинети на специалистите
  • Извършва дейностите по смяна на постелъчното и спално бельо, пране, простиране и/или сушене, сгъване и прибиране на определените за това места
  • Извършва дейности по пране, простиране и/или сушене, сгъване и прибиране на определените за това места на бельото и дрехите на потребителите
  • Участва в други дейности, свързани с обслужването на потребителите и поддържането на добри хигиенно-битови условия

Начин на провеждане подбора на кандидати за свободните длъжности:

  • оценка за допустимост по документи
  • събеседване

Необходими документи за кандидатстване:

  • Заявление до Директора на ДПЛУИ – с. Факия с посочени адрес за кореспонденция, актуален телефонен номер и имейл адрес
  • Професионална автобиография
  • Копие от документи за придобита образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация или правоспособност /за длъжностите, за които се изисква/
  • Копие от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит и трудов стаж, ако е приложимо – трудова книжка, осигурителна книжка, служебна книжка и др.

Място и срок за подаване на документите:

  • Дом за пълнолетни лица с умствена изостаналост – с. Факия, общ. Средец, всеки делничен ден от 8.00 ч. до 16.00 ч., в срок до 15.01.2025 г. Подаването на документите се извършва лично.

За контакти: 0878 240 487 – Светлана Медарова, Технически сътрудник.

Изготвил:

ИВАН ИВАНОВ

Директор ДПЛУИ – с. Факия1

Споделяне: