Обявление за свободно работно място
Дом за пълнолетни лица с умствена изостаналост – с. Факия, общ. Средец
О Б Я В Я В А
1. 1 свободно работно място по чл. 67, ал. 1, т. 1 от Кодекса на труда за длъжността „СОЦИАЛЕН РАБОТНИК“, на пълен работен ден.
2. 1 свободно работно място по чл. 67, ал. 1, т. 1 от Кодекса на труда за длъжността „ПСИХОЛОГ“, на пълен работен ден. Има възможност за заемане на длъжността на непълен работен ден, в определени дни от месеца или по граждански договор.
3. 2 свободни работни места по чл. 67, ал. 1, т. 1 от Кодекса на труда за длъжността „САНИТАР“, на пълен работен ден – сумарно изчисляване на работното време.
Минимални изисквания, предвидени за заемане на длъжността „Социален работник“:
- Образователно-квалификационна степен – бакалавър или магистър „Социални дейности”, „Социална педагогика“, „Социално консултиране“ или други в социалната сфера
- Професионален опит, не се изисква
Допълнителни и специфични изисквания за длъжността „Социален работник“:
- Умения и подход за работа с лица с интелектуални затруднения
- Добри комуникативни и организационни умения
- Аналитични умения
- Умения за самостоятелна работа и работа в екип
- Способност за работа под напрежение
- Умения за водене на случай
- Способност за планиране и организиране на дейността
- Умения за посредничество в конфликтна ситуация
- Умения за бърза и адекватна реакция и вземане на решение в ситуация на криза
- Умения за адекватно поведение при агресивно и автоагресивно поведение
- Умения за подкрепа и овластяване на потребителите
- Енергичен, адаптивен, принципен, с чувство за отговорност
- Добри компютърни умения: Microsoft Word, Microsoft Excel, PowerPoint, Internet
- Познаване на нормативната уредба в сферата на социалните услуги: Закон за социалните услуги, Правилник за прилагане на Закона за социалните услуги, Наредба за качеството на социалните услуги
- Познаване на нормативната уредба, касаеща хората с увреждания
Отговорности и задължения за длъжността „Социален работник“:
- Оказва индивидуална подкрепа на потребителите на социалната услуга
- Осъществява връзките със социалните услуги в общността
- Осъществява връзките с институции
- Осъществява връзките с близките на потребителите
- Отговаря за качественото провеждане на социалната дейност в услугата
- Участва в екипни срещи за идентифициране на проблем и работа по преодоляването му
- Участва в екипни срещи, като част от мултидисциплинарния екип
- Изготвя задължителната документация, свързана с работа по случай: индивидуална оценка на потребностите на потребителите в социалната услуга, индивидуален план за подкрепа, доклад за постигнати резултати, протокол от преглед на индивидуален план за подкрепа и др. Води и съхранява задължителна документация и отчетност
- Работи по изготвени от него програми за индивидуална и групова работа с потребителите и седмичен график. Отчита дейността си с протокол
- Поощрява вземането на самостоятелни решения, съобразно индивидуалните възможности на потребителите
- Подпомага усвояването на нови знания, умения и навици от потребителите, съобразно индивидуалната оценка на потребностите им и заложените реални цели в индивидуалния план за подкрепа
- Участва при организиране на свободното време на потребителите
Минимални изисквания, предвидени за заемане на длъжността „Психолог“:
- Образователно-квалификационна степен – бакалавър или магистър по „Психология“, „Психологично консултиране“ и други в сферата на психологията
- Професионален опит не се изисква, но се счита за предимство
Допълнителни и специфични изисквания за длъжността „Психолог“:
- Умения и подход за работа с лица с интелектуални затруднения
- Добри комуникативни и организационни умения
- Аналитични умения
- Умения за самостоятелна работа и работа в екип
- Способност за работа под напрежение
- Способност за планиране и организиране на дейността
- Умения за осъществяване на кризисна интервенция
- Умения за бърза и адекватна реакция и вземане на решение в ситуация на криза и емоционален конфликт
- Компютърна грамотност – Microsoft Word, Microsoft Excel, PowerPoint, Internet
- Познаване на нормативната уредба в сферата на социалните услуги: Закон за социалните услуги, Правилник за прилагане на Закона за социалните услуги, Наредба за качеството на социалните услуги
- Познаване на нормативната уредба, касаеща хората с увреждания
Отговорности и задължения за длъжността „Психолог“:
- Проучва индивидуалните особености и потребности на потребителите, основавайки се на задълбочен анализ и наблюдение
- Предоставя подходяща психологическа подкрепа на потребителите, съобразена с индивидуалните им възможности и потенциал и тяхното здравословно състояние
- Работи с потребителите за подобряване на когнитивните им умения, според техния потенциал, овладяване на агресивни и автоагресивни прояви и неприемливо поведение, емоционални кризи и др.
- Изготвя индивидуална оценка на потребностите на потребителите индивидуален план за подкрепа, като част от мултидисциплинарния екип
- Работи по изготвени от него програми за индивидуална и групова работа с потребителите и седмичен график. Отчита дейността си с протокол
- Участва в екипни срещи за идентифициране на проблем и работа по преодоляването му
- Участва в екипни срещи, като част от мултидисциплинарния екип
- Участва в дейности, свързани с цялостната подкрепа на потребителите
- Води задължителна документация и отчетност
Минимални изисквания, предвидени за заемане на длъжността „Санитар“:
- Образование – Средно, Основно, Начално
- Професионален опит не се изисква, но такъв в социалната и здравна сфера и грижа за хора със специални потребности е предимство
Допълнителни и специфични изисквания за длъжността „Санитар“:
- Да притежава личностни качества, като отговорност, любезност, приветливост, търпение и тактичност
- Способност да организира собствената си работа
- Да притежава умения за работа в екип
- Отдаденост на работата и способност за работа под напрежение
- Да има психологическа нагласа за работа с хора с интелектуални затруднения
Отговорности и задължения за длъжността „Санитар“:
- Извършва, под контрол от медицинска сестра, цялостен личен тоалет на потребителите в невъзможност да се обслужат сами. Извършва преобличането им, според сезона и отговаря за добрия им външен вид
- Поддържа в отлична хигиена санитарните възли, спалните помещения, общите части, общото помещение за занимания, столовата и работните кабинети на специалистите
- Извършва дейностите по смяна на постелъчното и спално бельо, пране, простиране и/или сушене, сгъване и прибиране на определените за това места
- Извършва дейности по пране, простиране и/или сушене, сгъване и прибиране на определените за това места на бельото и дрехите на потребителите
- Участва в други дейности, свързани с обслужването на потребителите и поддържането на добри хигиенно-битови условия
Начин на провеждане подбора на кандидати за свободните длъжности:
- оценка за допустимост по документи
- събеседване
Необходими документи за кандидатстване:
- Заявление до Директора на ДПЛУИ – с. Факия с посочени адрес за кореспонденция, актуален телефонен номер и имейл адрес
- Професионална автобиография
- Копие от документи за придобита образователно-квалификационна степен, допълнителна квалификация или правоспособност /за длъжностите, за които се изисква/
- Копие от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит и трудов стаж, ако е приложимо – трудова книжка, осигурителна книжка, служебна книжка и др.
Място и срок за подаване на документите:
- Дом за пълнолетни лица с умствена изостаналост – с. Факия, общ. Средец, всеки делничен ден от 8.00 ч. до 16.00 ч., в срок до 15.01.2025 г. Подаването на документите се извършва лично.
За контакти: 0878 240 487 – Светлана Медарова, Технически сътрудник.
Изготвил:
ИВАН ИВАНОВ
Директор ДПЛУИ – с. Факия1