Общинска администрация Средец / Република България

Съобщение

свободно работно място по чл. 67, ал. 1, т. 1, във връзка с чл. 70 от Кодекса на труда, за длъжността „МЕДИЦИНСКА СЕСТРА“ – Детско и училищно здравеопазване.

Минимални изисквания за длъжността:

  • Минимална образователна степен – Професионален бакалавър;
  • Специалност – Медицинска сестра, Асистент по здравни грижи, Акушерка;
  • Професионален опит – една година;
  • Да е член на Българската асоциация на професионалистите по здравни грижи.

Допълнителни и специфични изисквания за длъжността:

  • Личностни качества – отговорност, лоялност, колегиалност, любезност, приветливост, толерантност, търпение, тактичност, конфиденциалност, комуникативност, обективност, убедителност;
  • Способност да организира и планира собствената си работа, която да извършва качествено и в срок;
  • Да притежава умения за работа в екип;
  • Отдаденост при изпълнение на задълженията си и способност за работа под напрежение;
  • Да притежава компютърна грамотност и умения за работа в Интернет среда;
  • Да познава и прилага нормативната база в сферата на своята дейност;
  • Да притежава способност за анализиране и синтезиране на информация;
  • Да притежава способност за прилагане на идеите на практика;
  • Готовност да се обучава и да има стремеж и желание за развитие на собствения си потенциал.

Квалификационни изисквания:

  • Да познава и прилага при нужда техники за оказване на долекарска помощ.

Допълнителна квалификация:

  • Специализация и квалификация /доказани с удостоверения и сертификати/, удостоверение за изкаран курс по спешна медицина или оказване на долекарска помощ.

Работно време: 8 часа

Основна работна заплата: Договорена с браншово КТД, отрасъл „Здравеопазване“

Необходими документи за кандидатстване:

  • Заявление свободен текст до Кмета на община Средец с посочени адрес за кореспонденция, актуален телефонен номер и имейл адрес;
  • Професионална автобиография;
  • Копие от документи за придобита образователно-квалификационна степен и удостоверения и сертификати за специализации;
  • Копие от документи, удостоверяващи продължителността на професионалния опит и трудов стаж – трудова книжка и др.;
  • Копие на карта за членство в Българската асоциация на професионалистите по здравни грижи.

Начин на провеждане подбора на кандидати за свободната длъжност:

  • оценка за допустимост по документи
  • събеседване

Място и срок за подаване на документите:

  • Деловодство на община Средец, пл. „България“ № 8, всеки делничен ден от 8.00 ч. до 16.30 ч., в срок от 16.10.2025 г. до 22.10.2025 г. вкл. Подаването на документите се извършва лично.

За допълнителна информация: Таня Димитрова – Гл. експерт „Здравеопазване“ в Дирекция „ОСДЗКИМВ“, тел. 0887 505 565

ЙОНА ЧОБАНОВА

Зам.-кмет

Споделяне: